ЛЯПСУС

Виховна година присвячена відомим людям України: 
Запитання: Діти, ви знаєте, хто такий Леонід Каденюк?
Відповідь: Ні, він в нашому класі не вчиться.

На уроці української літератури розглядають картину ”Запорожці пишуть листа турецькому султану”:
Вчитель: Діти,  хто такі запорожці?
Учень: Це такі машини.

Вчитель Франчук М.І. : ”Порівняйте дихальну систему птахів і плазунів.”     
Учень :”У плазунів дихальна система відчинена,   а у птахів  – зачинена.


На уроці біології  у 7-В класі: 
Вчитель Франчук М.І. Як жаби пристосовані до води?
Учень:Вони вкриті шерстю і  мають кігті.

На контрольній роботі з біології:
Запитання: “До чого призводить носіння взуття на високих підборах?"
Відповідь: “Призводить до сколіозу ноги.”

Вчитель: Семенюк О.О.
Відповіді на запитання контрольної роботи: ”Я нічого не знаю, але поставте мені 6 балів”.
“Робінзон Крузо залишився на безлюдному острові і навіть без батьків.”
“Дік Сенд був маленьким, а знав, як людина в 30 років”

На уроці англійської мови:
Учні перекладали  текст. 
Вчителька: "Я маю відзначити роботу Петренка. Він дуже точно переклав текст з Оленчиного зошита в свій!".

Вчитель: Кравченко Т.А.
Завдання: “Опишіть козацьку оселю.”
Відповідь: “Козацька оселя зроблена з глини. Там є піч, казани, хліб, сіль, жінка, діти, українські рушники.”

Вчитель: Рудніцька Н.П.
Завдання: “Розкажіть про улюбленого героя з твору “Мауглі”.
Відповідь: “Мені найбільше сподобався Ведмідь на балу.”

Вчитель: Воронцова Г.С.
Завдання: “Визначити географічне положення вулкана Етни?”
Відповідь: “Дивіться уважно в атласі там все є”.

Дякуємо за надану інформацію усім вказаним вчителям!


· З письмової відповіді учня: «З творів Шевченка люди дізналися про те, як погано їм живеться»
· З опису картини: «Ця картина просто лізе мені у голову»
· З письмової відповіді учня: «У відкриту квартирку увірвався протяг,  шустрий, наче віник»
· «Корова – це така тварина з чотирма ногами по кутах.»
· «Моя мама працює в дитсадку Іриною Петрівною»
· «У сиву давнину мавпи ходили голими, а коли наступив льодовик, вони вкрилися волоссям, і це допомогло їм швидше стати людьми.»
· «Наташа хотіла щось сказати, але двері, що відкрились, закрили їй рот…»

Інформацію надала вчитель української мови та літератури Кайдалова Л.В.



Людські можливості безмежні. Якщо до безмежних можливостей додати обмежені знання, то у сумі виходить ляпсус.
Скарбниця ляпсусів значно поповнилася після самостійної роботи у 8Б класі за темою “Античність - колиска європейської літератури”
Загальновідомий фразеологізм “яблуко розбрату” став “яблуком возврату” та “яблуком розврату”. Бог ковальства Вулкан став вулкан, Вувкан, Левкан. Поема “Іліада” стала іліада, ілі-ада, Ліліада. Поема “Одіссея” перетворилася на Одісея, одісея, Одесея, герой Одіссей названий Одесей, Одесій; зустрічається зворот “знайомство з Одісьойом”. Давньоримський письменник Вергілій отримав ім'я Вергалій, Віргілій, вергілій, Верілій, рівгілій. Герой Вергілія Еней став еней, ений, е Ней. Безсмертний Юлій Цезар  - Улій Цезар, юлій цезар, юлій Цезар, Юлій Цезарь, Лілій цезар. Найбільше “пощастило” Плутарху - він став Плутах, Плутар, Плутарг, Лутарх, Лутах, Путах, пітах, Пулутарг, путах. Також зустрічаються такі перли як троя, троє замість Троя (давньогрецька країна), греція, давньоГрецька, Венерва (богиня кохання Венера)
    Топ-фраза Антична література - казки, міфи, стародавнього фольклору

Матеріали надані вчителем світової літератури Рудніцькою Н.П.



· В його творах були вразливі слова, речення, букви.
· У козака вуха довгі і чоловічі.
· Книга легко проходила голкою.
· Між перервами він робив операцію на серці.
· Сядристий робив свою роботу дуже обережно по стукові серця.
· У це майже не можливо повірити у 10 тисяч разів.
· «Кобзар» спромігся помістити у себе портрет Шевченко і кілька віршів.
· Нав’язаний твір-опис.
· Слово рильське назвемо  чародійне.
· Цей початок поезії тривав 200, 500, 700 років.
· Рильське слово чародійне.
· Вона жила з татом. Тато в неї був батьком.
· На окрайці лави зупинялась, брала в ліву руку одну жменю, потім дві.
· Національний герой,відданий Україні - козак Максим Кривоносів  (замість Максим Кривоніс). Із роботи учня 10 класу
· Князь Максим Кришницький(замість Максим Кривоніс)захищав україну від ворогів.
· Князь Яремія Вишявецький(замість Вишнивецький).
· В’ялений тютюн-це символ людей, які в ті часи курили в’ялений тютюн (із характеристики твору М.Рильського "Запахла осінь в’ялим тютюном...") Із роботи учня 11 класу

Чекаємо на ваші “ляпсуси”.
Іваськова Олександра

З вислову одного учня: «От якби вчителям сказали на нараді: “Хто прийде на урок, той зарплати не получе!”.
2. Під час написання у 6-му класі твору про образи Геракла одна учениця написала: «На уроці зарубіжної літератури ми читали про Геракла. Наша вчителька Наталія Павлівна все пояснила, яким є Геракл. Вона цікаво розповідає про богів і про міфи, завжди намагається, щоб всі запам’ятали. Наша вчителька добра, весела, любить з нами гратися. Вона відстоює, щоб всі говорили по темі. Найбільше Геракл був мужнім і не боявся гідри…»
3. На уроці російської мови, під час читання О.С.Пушкіна «Сказка о царе Салтане…», зокрема фрази «Вдруг из вод выходят ясных, чешуей, как жар, горя, тридцять три богатиря», виникло питання про лексичне значення слова «чешуя». Ніхто не знав, тільки один учень підняв руку і відповів: «Чешуя» - це ніби я кудись йду!»
Іваськова Олександра
(матеріали взяті у Рудницької Н.П.)

1. Розкривати Шерлоку Холмсу його злочини допомагав А.К.Дойл і його друг доктор Ватсон.
2. У нього були приховані почуття до Мері, які він боявся показати. На прощання він тільки взяв її за руку, хоча хотів взяти за ще щось.
3. Том Сойєр трохи любив свою тітку, але Гекельбері Фіна він кохав сильніше, тому й пішов з ним вночі на кладовище.
4. Ромео з раннього віку закохався у Джульєтту безперестанку.
5. На контрольній роботі у 10-А класі було завдання: «Поставити слово кінь у формі звертання і скласти з ним речення». Учень: «Коне, поїхали на поле картоплю саджати».
Описки
1. Контрольна робота К. диниза.
2. Айвенго – звірець лицарської мужності і шляхетності (взірець).
3. Це відбулося піся того, як акули покусали батька Деві. (після).
4. Завдання: Назвіть автора художнього твору: «Пригоди Шерлока Холмса»- А.К.Долар. (А.К.Дойл).

На уроці української мови у 10 класі вчителька запитує учня: «Як називається дитина свині?» Учень: «Свинятко».
2. На уроці української мови у 10 класі вчителька диктує диктант: «Юний Дідро…» Учень записує у зошит: «Юний відро...».
3. Вони обоє сховалися у плавки  (плавні - тобто заросле очеретом болото).
4. У Тома була така риса характеру, як дружелюбність, тому що він не побоявся взяти в руки здохлу кішку.
5. З пояснювальної записки: «Я пішла додому, бо в мени боліла голова і температура, так як і всі рішили піти і заболіти».
Олена Горбатюк
 ( матеріали взяті у Рудницької Н.П.)






Немає коментарів:

Дописати коментар